makewhey:

zodiacmind:

Fun facts about your sign here

Hear that ladies…

makewhey:

zodiacmind:

Fun facts about your sign here

Hear that ladies…

iswearimnotnaked:

im so PUMPED about fall!!!!! ill wear 500 sweaters i dont care ill shove a whole pumpkin up my ass

anarchistlovesongs:

domme-chronicles:

strangeremains:

Skull, found in France, with a knife still embedded it it.  The skull belonged to a Roman solider who died during the Gallic Wars, ca. 52BC. It was on display at the Museo Rocsen in Argentina.  

Whenever I see things like this, I wonder how they died. I guess it will always be a mystery.

I’m gonna go with “Stabbed through the head” 

anarchistlovesongs:

domme-chronicles:

strangeremains:

Skull, found in France, with a knife still embedded it it.  The skull belonged to a Roman solider who died during the Gallic Wars, ca. 52BC. It was on display at the Museo Rocsen in Argentina.  

Whenever I see things like this, I wonder how they died. I guess it will always be a mystery.

I’m gonna go with “Stabbed through the head” 

Sometimes I’ll start texts telling you something I think you’d find interesting, but then erase them because you don’t really care.

tc-stark:

thefingerfuckingfemalefury:

mehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh:

Female BAMFs Throughout History

No please tell me again how we’re ‘weaker’ than dudes, misogynists

Women. Fuck yea.

the-unstoppable-juggernaut:

poussssey:

the-legion-of-fandoms:

Why are we not talking about Derrick Coleman????

  • He’s been legally Deaf since he was 3 years old
  • That’s 20 years
  • He received a letter from a fan who’s also Deaf and he wrote back an inspirational reply
  • He’s the first ever Deaf offensive player in the league.
  • He’s also the first to score a touchdown
  • In order to play football, he has to watch everyone else and move when they move, wear hearing aids, and he has to read Quarterback Russell Wilson’s lips in order to know what the play is, and he still manages to do it and do it well.
  • He’s just an inspiration to me and a lot of others.

Who’s not talkin bout him? I love this guy

fuckin sick. high levels of sight, reflexes and reaction speed. superhero type shit right here

wnderlst:

Cabin at Lake Tahoe, California | Rob Antill

wnderlst:

Cabin at Lake Tahoe, California | Rob Antill

thecatantichristishere:

rabbitrecycle:

donaldkaneda:

owo:

punkmonksteven:

lalatula:

image

*does the anime character with glasses thing*

Does that really work though?

image

image

image

What…?

that’s so cool i wanna do it too!!!!!!

image

ok here goes

image

image

NO

Okay, there’s no way that works.

image

Let me try this out.

image

image

image

image

I’m kinda skeptical about this? Can it really make you anime.

imageGuss i’ll give it a shot

image

image

image

image

ABORT ABORT

yeah right, like that really happens

image

hmmm….

image

maybe I should try-

image

HOLY SHIT

image

WHAT THE FU 

Stop shopping at Urban Outfitters.

overtheunderpass:

honeybeeprofessor:

DOnt shop at urban outfitters

image

they literally sold a blood-stained-looking sweatshirt with the name of a college that there was a school shooting at

image

they sold prescription-drug related accessories trying to make it cute

image

they sold…

nirvanic-dreamer:

⁎⋆☾*⋆☥.。✧⋆:☼:⋆✧。.☥⋆*☽⋆⁎

nirvanic-dreamer:

⋆☾*⋆☥.::.☥⋆*☽⋆